pátek 13. února 2015

NARSissist Dual-Intensity eyeshadow palette

Chtěly jste první dojmy z této úžasné paletky stínů NARSissist, tak tady jsou. Jistě chápete, že článek třeba po měsíci používání by vám byl k ničemu, jelikož se jedná o limitku a už včera bylo pozdě :) Proto jestli stále váháte, zda pořídit nebo ne, rozhodujte se rychle, víte jak to u nás chodí s tím počtem limitovaných kusů! Jelikož mám doma již jedny mono stíny z této Dual-Intensity řady, tak si troufám říct, že je mám už důkladně ozkoušené a že i tyto se nijak svou kvalitou neliší. Článek s odstínem Callisto najdete ZDE.



Balení je tentokrát trochu netradiční a vrchní část paletky tvoří vlastně zrcátko. Myslím, že milovníci absolutně čistých povrchů kosemtických skvostů se s Ironem docela vyřádí :)


Paletka byla zabalená do černého hedvábného papíru i když si myslím, že nějaké semišové pouzdro by se tentokrát hodilo více. Pokud bych s paletkou cestovala, trochu bych se obávala, abych si její vrchní část neponičila.


Součástí paletky je i štěteček z umělého vlákna, který je sice kvalitní a super, ale na tuto texturu stínů se podle mě absolutně nehodí. Minimálně já ho budu používat třeba spíš na korektor nebo krémové produkty, ale na pudrové stíny mám ráda štětce z přírodních vlákem a ne umělé.




Podmínky na focení nebyly zrovna nic moc a světlo bylo hodně ostré, takže u světlejších stínů se mi zdá, že je barva trochu přepálená. Pro mnohem věrnější fotky mrkněte ZDE. Z nich si uděláte trochu lepší obrázek :)












Nejsem si 100% jistá, že všechny odstíny, které se v paletce nachází, jsou i ve stálé nabídce u nás. Minimálně Ursa Major je podle všecho exkluzivně jen v této paletce. 


Tyhle stíny prostě žeru a strašně mě baví! Umí to rozjet i za sucha a jsou intenzivní (za mokra je to ještě větší pecka). I světlé odstíny jsou krásné a snad jen kromě té tmavě modré se mi líbí úplně všechny! Modrou bych klidně nahradila jiným stínem, ale co se dá dělat, třeba si k ní cestu najdu. Paletka stojí 1590 Kč (koupíte v Sephoře) a jako vždy jsem uplatňovala slevu, takže výsledná částka je za 8 NARS stínů fajnová. Mono stíny z této řady mají v samostatné verzi 1,5g a v této paletce 1g, takže to zas není tak brutální rozdíl. A pokud se rozhodujete mezi více stíny a jeden vám nestačí, případně nějaké doma už máte a chcete další, tak se paletka cenově určitě vyplatí. Normálně stojí jeden mono stín něco kolem 700-800 Kč tuším (ach jo, já si ty přesné ceny prostě nikdy nezapamtuju). Jsem ráda, že jsem se pro paletku nakonec rozhodně, protože ze začátku jsem si říkala, že si jí kupovat nebudu, ale když jsem jí viděla na živo, musela jsem jí prostě mít :)

Pokud vás stíny tak neoslovují, součástí limitky je i paletka tvářenek, bronzeru, rozjasňovače a lesku na rty. A NARS tvářenky a všechny pudrové věci na tvář fakt umí!


(zdroj: facebook Sephora ČR)


Doporučovala jsem vám už odstín Callisto a nemůžu jinak, než vám doporučit omrknout i tuto paletku. Věřím, že vás nezklame a že se taky do stínů zamilujete :)

Tak kdo o paletce uvažuje a kdo si jí už koupil? :)

56 komentářů:

  1. Mě naštěstí zachránila s0bi a koupila mi paletku v brněnské Sephoře. Tuhle paletku jsem prostě potřebovala mít!

    OdpovědětVymazat
  2. Je překrásná! Ovšem, tyto odstíny už doma mám několikrát, takže já si pro ní do Sephory nepůjdu. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá opravdu nádherně, tu chci!! :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, nádhera! Škoda jen, že vím, že bych stíny nevyužila, takže si paletku ani nekoupím,ale mám zálusk na tu tvářenkovou. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty odstíny jsou parádní, ale asi si to nechám ujít, paletek mám spousty, zvlášť s těmito barvičkami. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já tu paletku strašně chci, ale potřebovala bych v Palládku slevu 20%, jinak je to pro mě jako studentku neskutečná pálka. Určitě ale při mém štěstí zrovna slevy nebudou rozdávat a než se rozhoupu, bude pozdě :(.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá opravdu nádherně!Ale láká mě spíš tvářenka....nmodrého stínu bych se taky netkla.

    OdpovědětVymazat
  8. paletka vypadá luxusně, ale já budu silná a odolám :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Je naprosto skvělá, jenom čekám, až mi dorazí výplata a běžím pro ní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja by som z tejto paletky vyuzila cca 2-3 tiene, takze nic pre mna. Ale ten monotien Callisto vyzera uzasne a velmi ma laka ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Paletka vypada nadherne a moc se mi libi i ta s tvarenkami :-)

    OdpovědětVymazat
  12. hmm, ta vrchní řada je dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mně rozhodně zaujala ta konturovací paletka.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak z odstinu Europa, Himalia a Andromeda jsem cela pryc! Jsou ale vsechny moc krasny!
    S tou slevou musi nakonec vyjit opravdu docela dobre. Skoda, ze jsem o ni nezacala premyslet driv, ted bych do ni asi sla :(
    Kazdopadne diky za super clanek! :) Alespon jsem se pokochala!

    www.rinakrois.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Paletka má opravdu neskutečně nádherné barvy ale ta cena je vážně přemrštěná, ale to už je na každém :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě paletka zaujala právě kvůli tomu modrému stínu a pak taky kvůli té vínové barvě úplně vpravo nahoře :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Odstíny nejsou právě nijak vybočující z řady (až na ten modrý), takže mě paletka úplně neoslovila. Nicméně mě zajímala konzistence stínů, tak jsem byla paletku omrknout a konzistence je teda na jedničku, ale jelikož ničím jiným mě nezaujala, tak jsem ji tam nechala. Jinak přeju, ať hezky poslouží :).

    OdpovědětVymazat
  18. Je kraaasna..a tvarenky taky vypadaj super :)

    OdpovědětVymazat
  19. Wow tak to je vážně nádhera! Ochala jem i nad Callisto a tahle paletka vypadá také úžasně:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Mně se moc nelíbí výběr odstínů a co jsem viděla fakt jednu super video recenzi na youtube, tak mi ani ta pigmentace u některých odstínů nepřišla nic moc...i když si teď nejsem jistá, jestli byla o téhle paletce...

    OdpovědětVymazat
  21. Je moc krásná, ale já bych použila spíše ty světlejší stíny.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  22. Odstíny jsou nádherné, ale zatím je tato kosmetika mimo mou cenovou hranici :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  23. Vyzerá skvelo, až na ten jeden modrý tieň, ktorý by som nijako nevyužila :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/02/review-bourjois-healthy-balance.html

    OdpovědětVymazat
  24. Já si jí chtěla koupit už jen proto, že se cenově vyplatí, ale bohužel se mi nehodí barvy... Ty odstíny, které mě nadchly v paletce bohužel nejsou a tak jsem si nákup rozmyslela.

    OdpovědětVymazat
  25. och je krásna :) hlavne tá modrá
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Je krásná, ale myslím, že bez ní budu moct žít, prostě ze židle jsem z ní nespadla. Ale pokochala jsem se, to zas jo. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ta je nádherná, jsem nadšená z těch barviček :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Po rozpočítání na jednotlivé stíny se paletka sice určitě vyplatí, ale jednorázově je to prostě moc velká pálka na studentské poměry. Navíc bych nevyužila všechny odstíny, takže ji oželím :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ta paletka je nádherná, že bych jí i odpustila nepraktické balení.. A mně se naopak ta modrá líbí asi nejvíc, nádherná intenzivní tmavá modrá a ne žádná vyblitá, krása prostě :)

    OdpovědětVymazat
  30. je krásná, ale není to pro mně přímo must have.. i když je fakt, že mít pár korun navíc a oskytnout se v Sephoře,
    tak po té s tvářenkami bych asi sáhla neomylně.. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Nádherné tiene. Použila som túto paletku do jedného outfitu (inšpirácie), má všetky krásne farby, ktoré by som využila. :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Je nádherná, příští týden se na ni půjdu podívat, snad ji ještě budou mít.
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Odstinove I jejich pigmentace vypada naprosto skvele.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Paletka je vážně nádherná a stíny mají jako obvykle úžasnou pigmentaci! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Paletka vypadá krásně, jen je škoda, že místo modrého odstínu není nějaký jiný do zemité barvy :)

    http://girlfromtale.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Páni :) To je nádherná paletka - ta pigmentace! Až mi brada spadla :D

    OdpovědětVymazat
  37. Krásná paletka, ale pro mě nedostupná :-( vampi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Paletka tvářenek, bronzeru, rozjasňovače a lesku na rty mě osobně zaujala více.Přijde mi,že stíny v paletce jsou všechny až moc výrazné a určitě to není šálek kávy každdého..Ale nechápu jednu věc-proč dávají výrobci do paletek pudrových stínů syntetické štětce,sakra? :D

    OdpovědětVymazat
  39. Paletka pěkná, já ale plánuji Naked 3...ovšem až ji seženu :D
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Díky za tento skvělý článek, rozhodovala jsem se a už mám jasno, chci ji! :-)
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. tak ty odstíny jsou hodně povedený, líbí se mi, i když stíny nenosím :)

    OdpovědětVymazat
  42. Já toužím po odstínu Dione a ten v paletce není :( ale asi to dopadne tak, že si koupím Dione i paletku protože je skvostná!!! :) chudák peněženka...:D

    OdpovědětVymazat
  43. tvarenkova paletka uz ma misto na mem kosmetickem stolku :) je vazne nadherna!

    OdpovědětVymazat
  44. Krásné, i když se mi líbí hlavně stín subra, ostatní bych nutně mít nemusela. :) Ale paletka krásná, zas rozhodně lepší než všechny ty sleek apod., který jsou mi dost nesympatický.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  45. Já jí dneska neodolala a mám jí doma. I když nejsem vůbec zvyklá se líčit těmito odstíny. Říkala jsem si - nejvyšší čas to změnit! :)
    LadyKerstyn blog

    OdpovědětVymazat
  46. Som nalomená... Len keby to bolo také ľahké zájsť do Sephory a obzrieť si ju :(

    OdpovědětVymazat
  47. Rendy, stale ji pouzivas? Neuvazujes o prodeji? Mela bych velky zajem :)

    OdpovědětVymazat
  48. Reny: používám a zatím o prodeji neuvažuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)