pátek 26. června 2015

MUFE: nejlepší podkladová báze všech dob

Jedním z produktů, který jsem v rámci testování pro rubriku Vyzkoušely jsme za vás v Cosmopolitanu zkoušla, byla tato podkladová báze od Make Up For Ever. Dlouho jsem si myslela, že je báze jako báze a většina je tak nějak podobná. A po vyzkoušení této se můžou jít všechny ostatní klouzat (po svých silikonech nejlépe :)



Make Up For Ever podkladová báze pod make up STEP 1 (30ml) - koupíte v Sephoře za cca 800 Kč

Těchto bází nabízí MUFE hned několik, ale ty ostatní jsem nezkoušela a můžu mluvit jen za tuto konkrétní. Tato v šedé tubičce má přívlastek Smoothing base, nicméně pro mě je to spíš mattyfying base (což je podle všeho ta černá). Bez přehánění je tohle nejlepší báze pod make-up, jakou jsem kdy vyzkoušela. Kromě toho, že není vůbec mastná a typicky silikonová, obličej nijak nezmastí a má opravdu skvělou matující schopnost. Největší rozdíl je v tom, že pleť nemusím třeba 8-10 hodin nijak pudrovat a neleskne se. Make-up drží na svém místě i při vyšších teplotách a nijak se neroztéká ani nezalézá do pórů. Vážně jsem z jejího efektu nadšená a neřekla bych, že i díky bázi docílím takhle matného efektu. Nedá se srovnávat s žádnou bází, kterou jsem do teď vyzkoušela. Ty fakt můžu klidně hodit do koše, protože téhle nesahají ani po kotníky. Ano, je poměrně drahá, ale vzhledem k tomu, jak malé množství mi na celý obličej stačí a jak bomba efekt dokáže, ušetřím za všechny pudry na světě :) Ve výsledku mi to tedy jako tak přehnaná investice nepřijde, protože některé věci jsou holt k nezaplacení :)


V novém Cosmu se dočte i o dalších produktech, které jsem v rámci této rubriky testovala a které se taky na blogu objeví :)


Dávkování je díky úzkému konci tubičky pohodlné a jde vymáčknout i úplně pidi množství. Pěkný detail je pak pogumované balení celé báze.





Báze má tělovou barvu, ale na pleti není nijak vidět






Z báze jsem opravdu upřímně nadšená a rozhodně si půjdu pro další balení, až toto vypotřebuju. Určitě si počkám na nějakou výhodnější koupi či slevu, ale tahle báze je pro mou mastnější pleť opravdu poklad. Dávám jí 15 bodů z 10 možných a své vřelé doporučení :)

Znáte ty báze pod make-up? Jakou máte nejraději a která vám nejvíce vyhovuje? :)

37 komentářů:

  1. Báze MUFE znám od zahraničních blogerek, ale za tu dobu jsem se ještě nedostala do Sephory, abych je alespoň vyzkoušela. Každopádně po téhle recenzi si je definitivně píšu na wishlist :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Kamarádka ho má a srašně si ho chválí, myslím, že do něj také půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Túto bázu poznám, ale ešte som ju nekúšala, ďakujem za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  4. koukala jsem na ně už několikrát, momentálně mám ale zelenou od Catrice a jsem moc mile překvapena

    OdpovědětVymazat
  5. Vau vyzerá fakt super :) Počula som o ňom už predtým od iných bloggeriek :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  6. nepoznám to ale vyzerá super l.kendrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá hodně dobře, cena mi nepřijde nějak závratná, pro mě je to produkt, který používám denně v mini množství a pokud funguje jak má, tak není co řešit.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Osobně tyhle báze používám jen párkrát do roka, takže se vždycky zkazí když nejsem ani v polovině.
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď mě ta báze mega láká!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně většina bází docela ucpává póry, tak se jich trochu bojím :)

    OdpovědětVymazat
  11. Báze moc nepoužívám,ale takhle mě hodně zaujala, asi se po ní kouknu , díky za tip

    OdpovědětVymazat
  12. já báze pod make-up nepoužívám, ale pokud bych se jednou rozhoupala, tak tuhle si zapisuji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud je výrobek opravdu kvalitní, tak si i já ráda připlatím. Tuhle bázi vůbec nepoznám, ale děkuji za tip, vypadá docela dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  14. po téhle bázi koukám už delší dobu, co jsem četla recenzi u švédských blogerek. konkrétně teda po té černé matující. pokud ji chválíš i ty, tak do ní v létě jdu. doufám, že černá bude stejně dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jelikož mám také mastnou pleť tak ji beru všema deseti! Díky za tip doteď jsem neznala ;)

    OdpovědětVymazat
  16. pro Anna:
    Ty báze ti ucpávají póry protože obsahují silikon (ve složení Dimethicon, přípony - siloxane), takový trošku upravený chemický silikon, který se používá taky ve stavebnictví, například na koupelny :) Krásně odpuzuje vodu a u make upu způsobuje ten krásný klouzavo - přilnavý efekt :D

    OdpovědětVymazat
  17. Dříve jsem báze používala hodně ale postupem času mě to omrzelo a byla jsem na to možná i trošku líná:-D jinak tahle vypadá super a docela mě zajímá:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já denně bázi nepoužívám, jen při výjimečných příležitostech, když jdu někam na akci a tak. Nechci pleť tolik zatěžovat, každopádně tahle báze mě zaujala. Hlavně proto, že to není typická silikonka, ty totiž opravdu nemám ráda :( Takže až mi dojde ta aktuální, třeba zvolím tuhle. Cena je sice vyšší, ale tím, že bych ji nepoužívala denně, tak by mi vydržela dýl, takže by mi cena nakonec nevadila :)

    O vlasy se mi stará.... Sebamed

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ji take a jest nadšená. Vážně nejlepší báze! Používala jsem asi čtyři roky Porefessional a myslela jsem, že nic lepšího už nenajdu. Omyl :).

    OdpovědětVymazat
  20. Takové dávkování mám nejraději :))) Od této značky jsem měla akorát rtěnku, já moc báze nepoužívám :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  21. báze nepoužívám. časem určitě nějakou vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  22. Páni, tolik chvály, až mě mrzí, že bázi nepoužívám :))

    OdpovědětVymazat
  23. Bazy pod mejkap prilis nepouzivam, ale skor preto, ze sa mi nechce, nez preto, ze by som ju nepotrebovala :), takze je dost mozne, ze tuto niekedy vyskusam...

    OdpovědětVymazat
  24. Neviete či ju nemajú v Sephore aj v tom cestovnom 15 ml balení? to by mi bohato stačilo a stojí len polovicu...

    OdpovědětVymazat
  25. Od té doby, co mám EL Double Wear, nedržící makeup řešit nemusím a spíš mastím než matuju, ale tohle vypadá vážně dobře. Takže drahý makeup a bez báze, nebo bázi a levnější makeup, který normálně tolik nedrží???

    OdpovědětVymazat
  26. Zkoušela jsem od nich tu bílou hydratační a musím říct, že hotový zázrak! Už delší dobu si na ní brousím zuby :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle báze používá i youtuberka Jaclyn Hill a krásně jí vždy vyhladi obličej. Koukám že i ty si velmi nadšená, určitě to musí být pecka.

    OdpovědětVymazat
  28. Nikdy mi žádná báze nepomohla, tak vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Zatím mám na báze názor jako ty předtím..báze jako báze...ale já je používám jen občas...

    OdpovědětVymazat
  30. Musím sa po nej pozrieť :-) Mne práve báza dochádza tak by sa mi nová hodila :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Já báze osobně moc nepoužívám, nějak mi to připadá zatím zbytečné. Asi jsem nenašla tu pravou..

    OdpovědětVymazat
  32. To potřebuju! Hned jak mi přijde zas na mobil 20% sleva, běžím pro ní :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  33. já na ty báze nějak nejsem... dřív jsem milovala Porefessional od Benefitu, ten jsem používala téměř každý den, ale dnes po nich sáhnu maximálně při nějaké speciální příležitosti, na večer nebo podobně. ale je geniální, že jich mají tolik na výběr, přesně podle toho, co člověk potřebuje :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ze silikonových bází mám všeobecně strach, zatím jsem neobjevila žádnou která by mi neucpávala póty :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)