pátek 6. ledna 2017

MYSTERY BOX - nový formát soutěží na blogu

Ahoj krásky (a těch pár krasavců, co se tu občas objeví)! 

Dneska bych vám ráda představila jednu novinku, kterou v roce 2017 budete na blogu vídat. Víte, že pro vás ráda a poměrně často chystám různé soutěže a mám radost, když můžu odměnit co nejvíce z vás. 

Letos bych to odměňování chtěla povýšit ještě o level výš a připravila jsem si pro vás takové mystery boxy. A co to vlastně je? Tajemná krabička, která každý měsíc odmění jednu/jednoho z vás a bude obsahovat kosmetiku různých značek i cenových kategorií. 

Princip bude jednoduchý - stačí se aktivně zapojovat do diskuzí pod články a psát komentáře. Jednou za měsíc pak jeden ze všech komentářů pod články téhož měsíce vylosuji a dotyčná/ý získá můj tajemný mystery box :) Předem nikdy nebudete vědět, co v něm je a dozvíte se to až ve chvíli, kdy vám balíček dorazí domů :) Může to být jeden i více produktů a může to být věc z drogerie nebo i parfumerie. 

Jde o to odměnit aktivní čtenářky, které chtějí vyjádřit svůj názor a pravidelně se sem vrací. Vážím si času, který čtení článků na blogu věnujete a vím, že není samozřejmostí cokoliv lajkovat, komentovat nebo jakkoliv hodnotit a proto chci co nejvíce aktivních z vás pravidelně potěšit dárkem. Těšit se můžete samozřejmě i na další soutěže, ale toto bude pravidelné odměňování nezávislé na jiných výhrách :) Do komentářů nemusíte psát nic speciálního, nijak nemusíte zmiňovat, že o box chcete soutěžit. Pokud k jakémukoliv komentáři připojíte mail, je pak samozřejmě rychlejší vás v případě výhry kontaktovat, ale nijak vás k tomu nenutím a pokud bude váš komentář bez mailu nebo jiného kontaktu vylosovaný, ohlásím na facebooku, aby se mi dotyčná/ý ozval.

Do "slosování" jdou vždy všechny komentáře za daný měsíc, ale pokud by v případě výhry dotyčná/ý neměl o výhru zájem, tak budu pak samozřejmě losovat náhradníka. To samé platí i v případě, že se mi výherce nepodaří kontaktovat nebo se na mou výzvu neozve.





Uvidím, kdy přesně a v jakém článku budu každý měsíc boxy vyhlašovat. Možná v přehledu měsíce, uvidíme :) Každopádně mystery boxy budou až do odvolání každý měsíc a doufám, že s nimi potěším co nejvíce z vás. Kdo ví, některé měsíce jich může být i víc, to bude všechno překvapení pro vás :)

Držím všem palce a doufám, že vás nové mystery boxy potěší a udělají vám radost :)



Abych vás začátkem roku alespoň trochu potěšila, tak vám obsah prvního mystery boxu prozradím, ale všechny další už budou tajné :) V lednu si jedna z vás zase o něco rozšíří svou sbírku kosmetiky o tohle pěkné psaníčko, které obsahuje hned několik líčidel :)




Oriflame Giordani Gold Luxury colour palette



Paletka obsahuje 6 očních stínů, dva lesky na rty, pudr, tvářenku a aplikátory.






71 komentářů:

  1. Teda Rendy, smekám. Sleduju tě od prvopočátku, každý z tvých článků mne bavil, je krásný sledovat, jak se vyvíjíš - jak textově, fotograficky, tak nápadově... a tohle je teda paráda! :) těším se na rok 2017. Klárka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je vážně zajímavý nápad a hodně se mi líbí, a je to hrozně lákavé vyhrát něco o čem nevím co je :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tak to je fakt pecka jsi v podstate jedina blogerka, ktere čtu članky vpodstate dene když je vydaš a todle je skvěle jde videt že maš o sve čtenaře zajem! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super a originalni napad ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to zvláštní forma ,,soutěže" ale o to víc se mi to líbí ;) podle mně je i dobře, že nebudeme vědět co v boxu bude, aspoň se pak vyherkyne bude moct ještě víc těšit:) tleskám ti, je to fajn nápad😉

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné mrazivé ráno. Oceňuji Váš nápad, udělat radost svým fanouškům :o) Sice slovo Mystery znám v jiném spojení - Mystery shopping, ale proč nevyužít Mystery balíček, jako průzkum spokojenosti obdarovaného :o), který pak obohatit svými zkušenostmi s produkty i nás ostatní :o)
    Jedno přísloví sice říká "darovanému koni na zuby nekoukej", ale to tady neplatí :o))

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, tak tohle jsme ještě nikde neviděla. Úžasný nápad, jistě uděláš spoustě lidí radost. Sláva Rendy, sláva. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Rendy, to je super nápad :) Čtu každý článek, ale nekomentuju vždycky, to budu muset změnit :D. Krásný nový rok 2017.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak toto je veľmi zaujímavý nápad, teším sa :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je super nápad, určitě to potěší každou tvou čtenářku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy,
    Skvělý nápad, líbí se mi když lidé komentují a čtu si jejich komentáře a často z toho jsou parádní typy, jinak nápad této soutěže je parádní s jeste jsem jej neviděla :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je fajn nápad jak odměnit věrné čtenářky :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě opravdu už dlouho a tvoje články jsem si velice oblíbila. :) Takže taková soutěž každý měsíc zní úplně super! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je úžasný nápad, určitě nejsem sama, kdo zbožňuje překvapení:-)

    OdpovědětVymazat
  15. opravdu originální nápad :) nečtu tě zatím moc dlouho, ale od té doby, co jsem tě objevila čtu ráda všechny tvé články

    OdpovědětVymazat
  16. Super nápad! Docela by se mi líbilo, kdybychom se někdy zpětně dozvěděli, co v balíčcích bylo, ať z toho tajemství taky něco máme :) Jsi jeden z mála lidí, kterým na blogu ty komentáře fakt dám. Ne kvůli soutěžím, ale protože do blogu dáváš hrozně práce a pořád se zlepšuješ, hlavně třeba co se týče fotek. A i když nejsem asi úplně cílovka, protože si nemůžu dovolit dražší kosmetiku (nebo spíš nechci, vždycky se najde něco, za co ty peníze dám radši, třeba knihy :)), vracím se sem ráda.

    OdpovědětVymazat
  17. Velmi originální a to se cení. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tohle je opravdu super nápad. Většinou jsem tvé články jen četla ale nekomentovala. Odteď ale asi začnu, protože tohle by mohlo být velmi příjemné překvapení. Mockrát děkujeme.

    Michelle Morchella

    OdpovědětVymazat
  19. Boží nápad, tohle snad nikdo jiný nemá :)

    OdpovědětVymazat
  20. To je skvělý a jedinečný nápad. Moc se mi to líbí :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. To je super nápad, miluju překvapení.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, to je super nápad. Alespoň přibude komentářů a třeba i zajímavých tipů. Taky by mě zpêtně zajímalo, co v mystery boxu bylo. Aneta

    OdpovědětVymazat
  23. To je super nápad, moc se mi líbí, že dotyčná nebude vědět, co balíček bude obsahovat. :) Když mi přijde balíček a je tam něco navíc nebo něco o čem nevím, tak mám vždycky takovou radost, že bych skákala do stropu! :) Je to originální a fakt moc pěkný nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý nápad, tak k tomu čtení článků začnu asi i něco psát :D

    OdpovědětVymazat
  25. Mám ráda překvapení, to je na dárcích to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Rendy. Tak tohle je skvělá zpráva. :) Moc se těším a bylo by fajn, kdybychom se pak třeba zpětně dozvěděli, co v daném balíčku bylo. Protože třeba mě by to hrozně zajímalo. :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj :)
    To je moc dobrý nápad! :) A je hezké, že bude soutěž každý měsíc! :) To jen tak někdo nemá. A je fakt moc hezký, že se snažíš odměnit hlavně aktivní čtenářky a ne jen ''klikače'', co jdou po soutěžích.
    Měj se krásně
    simca.pil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. výherkyne budú mať druhé Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  29. Určitě skvělý nápad! Moc se mi líbí, že je to něco trochu jiného :)

    OdpovědětVymazat
  30. to je od tebe milé :-) moc hezký nápad, opravdu

    OdpovědětVymazat
  31. To je od teba moc pekné Rendy! Musím priznať, že si pozriem každý tvoj článok, no málokedy komentujem. Máš skvelé, profi články, ktoré si aspoň zopár slov v podobe komentáru rozhodne zaslúžia :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zajímavý koncept jehož nápad se mi fakt líbí! Myslím si, že jsi potěšila nejednu svou čtenářku :)

    OdpovědětVymazat
  33. Super nápad, tvoje souteže jsou vždycky super, takže když budou další vůbec se nebudu zlobit. :D Jen bych taky už mohla někdy něco vyhrát. :D
    janyska13@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. to je skvělý nápad. Opravdu chválím za to, že nás čtenářky tak rozmazluješ a myslíš na nás ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Rendy :) toto je parádní nápad! Ráda čtu tvůj blog a už několikrát jsem se insporovala tvými články. Díky za to ;)

    OdpovědětVymazat
  36. To je super nápad, věřím, že spousta z nás má ráda překvapení a tohle je moc dobré :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  37. Opravdu tě obdivuji, že si dáváš tolik práce s psaním článku a navíc ještě pořádáním soutěží. Opravdu té obdivuji jak naplní se tomu věnuješ a je vidět, ze si svých čtenářů vážíš :).

    OdpovědětVymazat
  38. Jsem si v první chvíli říkala, že mi asi unikl nový box na českém trhu, hehe:) Dobrý nápad:)

    OdpovědětVymazat
  39. Tenhle nápad se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  40. moc krasny napad s darecky, takze vanoce pokracuji :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Aby mal niekto "Vianoce" každý mesiac? To je od Teba krásne :)

    OdpovědětVymazat
  42. Super nápad, čtu pravidelně a nejraději! Nikdo jiný nemá kvalit tohoto blogu, děkuji za pěkné čtení ke kafi a přeju úspěšný celý rok 2017, já se budu těšit na články...Hanka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Čtu pravidelně, ale komentáře už tak pravidelně nepíšu. Věnuješ článkům hodně času a zasloužíš si každý komentář. Myslím si, že tahle forma soutěže je super nápad.
    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Zajímavý formát soutěže, u nikoho jiného jsem to zatim nevidela, ale je to super nápad a pro výherce krasne překvapeni 🙂

    OdpovědětVymazat
  45. Geniální, moc hezký nápad :-) . Na blogu jsem pořád, je tu hodně inspirací ale komentáře moc často nezanechavam, je ale pravda ze za tvou snahu bych to měla změnit ;-)

    OdpovědětVymazat
  46. velmi sa tesim :) chodim sem pravidelne ale pisat nepisem, takze to musim napravit :) wolferin6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělý a originální nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  48. Tak to se těšíme, taková štědrost zahřeje i v těchto šílených mrazech. Jsi super, chodím sem denně, ale jsem spíš "mlčoch", tak asi konečně začnu projevovat své názory. ;-) Díky za fajn nápad se soutěží a za chuť a elán tvořit tolik inspirujících článků, díky kterým se můžu orientovat v kosmetice, inspirovat nebo uchránit od šlápnutí vedle!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  49. Rendy, ty jsi neuveritelna... ty si vazis casu, ktery my venujeme tvemu blogu no ja musim NESOUHLASIT!!! to ja si vazim tebe, ze jsou tve clanky psany s jiskrou, humorem a upromnosti. on snad do dneska neni clanek, ktery bych ti mohla zkritizovat :-) vse napsano precizne na 1* mej se primove a davej na sebe v tom mrazivem i oblevovem pocasi pozor.

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj Rendy, tak to je velmi originální a zajímavý nápad. Určitě se ráda zapojím. sujanova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já tvůj blog pravidelně čtu, ale komentuju spíše sporadicky. Ale soutěžím ráda ;) Evdusk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Super napad, rozhodne originalni... ctu tvuj blog uz dlouho, ale nikdy jsem nepsala konentare... zacnu :D pivonkova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. To zní jako super nápad. anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Tvuj blog ctu moc rada, jsi velka inspirace. Jen tak dal, preji hodne uspechu ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Jéé, já jsem ještě nikdy nic, opravdu nic nevyhrála :-( Tento blog jsem objevila teprve před pár dny (nemocenská) a i přesto, že jsem vyšším levelem make-upu (radši nechtějte vědět detaily :-D) zcela nepolíbená, tak najednou hrozně moc věcí potřebuju a třeba tady někdy bude má první výhra. Super nápad. Díky
    Vendula

    OdpovědětVymazat
  56. Musím přiznat,že je to super nápad. Je dost věcí, které člověk dostane do rukou a není to pro něj úplně to ono. A zas někoho jiného to musí strašně potěšit. Takže říkám jeeeeee :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)